Cum comand & Livrare

Cum comand

Primul pas constă în vizualizarea produselor existente pe stoc.

Atunci când ați găsit produsul sau produsele dorite, după ce ați selectat mărimea, apăsați butonul „Adaugă în Coș”.

Puteți oricând vizualiza conținutul coșului dumneavoastră accesând link-ul din partea dreaptă sus a site-ului, care vă arată numărul de produse din coș și valoarea totală a acestuia.

Pentru a finaliza comanda trebuie să ne furnizați, în formularul de comandă, datele dumneavoastră și adresa de livrare. Dacăați mai făcut cumpărături la noi și aveți deja un cont atunci este de ajuns să introduceți adresa de e-mail cu care v-ați înregistrat și parola folosită.

Pentru a lansa o comandă pe www.vicoveanu-incaltaminte-piele.ro nu este necesar să vă creeați un cont dar vă recomandăm acest lucru. Completați câmpurile din formular și urmați instrucțiunile de acolo. Vă recomandăm să folosiți o adresă de e-mail validă și pe care o utilizați frecvent.

După logare/înregistrare verificați conținutul coșului dumneavoastră precum și adresa la care vreți să vă fie expediată comanda.

Alegeți apoi modalitatea de livrare și de plata și apăsați butonul „Finalizează comanda”.

Gata! Comanda dumneavoastră a fost transmisă și în cel mai scurt timp veți primi un e-mail de confirmare. Acest e-mail se trimite automat și va confirma faptul că s-a înregistrat comanda dumneavoastră. În cazul în care nu primiți acest e-mail, vă rugăm să ne contactați.

Comanda lansată de dumneavoastră devine valabilă din momentul acceptării ei de către noi.

Deși majoritatea produselor afișate în site sunt pe stoc, în cazul în care produsul pe care l-ați comandat nu este disponibil vă vom anunța în cel mai scurt timp posibil (prin telefon sau e-mail). În funcție de noile informații furnizate, dumneavoastră puteți anula comanda sau vă puteți da acordul pentru prelungirea termenului de livrare.

Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către client, în urma unei notificări prealabile adresate clientului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă.

Livrare

Nu suntem răspunzători pentru întârzierile ce pot apărea în procesul de livrare efectiv, după ce coletul a fost predat companiei de curierat. Comenzile plasate în zilele de sâmbătă și duminică sau de sărbători legale vor fi procesate și confirmate în prima zi lucrătoare.

Costul transportului diferă în funcție de valoarea comenzii astfel:

 

• Livrare prin GLS (curierat rapid):

-19 lei – pentru o comandă cu o valoare mai mică de 250 de lei (pentru comenzile care se află în aria de acoperire a firmei de curierat GLS)

-GRATIS – pentru o comandă cu o valoare mai mare de 250 de lei (pentru comenzile care se află în aria de acoperire a firmei de curierat GLS)

 

Cum plătiți:

1. În sistem ramburs – veți plăti contravaloarea comenzii și a transportului (dacă e cazul) în momentul înmânării coletului de către reprezentantul firmei de curierat.